Sunday, January 27, 2013

Mesaje de Dragoste Amuzante

Mesaje de Dragoste Amuzante



160 de caractere nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi.

Vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!

Iti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor (tine telefonul lipit de buze): mmmuuuaaaaaa poop !

Telefonul meu functioneaza cu dragoste. De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.

Nu plange ca s-a terminat, ci zambeste ca s-a intamplat!

Inima unui indragostit e ca o usa se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.

Linie. Punct. Linie punct punct punct linie. Punct punct. Punct punct linie. Linie punct punct punct. Punct. Punct punct punct. Linie punct linie punct. Adica te iubesc .

Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi ci sunt cum sunt cand ma visezi. Deci dormi mai mult ca sa visezi sa vezi cum sunt cand nu ma vezi .

Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.

In rai fara tine e moarte, e gheata Si in iad langa tine e bine, e viata!  citeste mai departe aici ->  60 de Sms-uri Scurte de Dragoste Amuzante

RECOMANDARI :
Declaratii de Dragoste
Statusuri si Mesaje
Sfantul Valentin / Valentine's Day
Dragobetele Ziua Indragostitilor la romani

No comments:

Post a Comment