Thursday, January 5, 2017

Bancuri cu si despre politisti

 Bancuri cu si despre politisti


-De ce plange un politist cand bea cafea?
-Ca-i intra lingurita in ochi!

Un poliţist este la pescuit. Pescuieşte vestitul peştişor de aur, dar, fiind prea mic, îl aruncă înapoi în apă.
La care peştişorul:
- Mi-ai salvat viaţa, poţi să-ţi doreşti trei lucruri de la mine!
Poliţistul cugetă ce cugetă şi zice:
- Buletinul, permisul şi talonul.


Petrecere mare într-un bloc. Bătaie în uşă:
- Deschideţi, Poliţia!
- Noi am chemat prostituatele, nu pe voi!
- Pe noi ne-au chemat vecinii voştri!
- Atunci mergeţi la ei!


Doi poliţişti intră într-un compartiment al trenului unde pe canapea stătea tolănit Bulă:
- Arme? Bani? Droguri?
- Nu, mulţumesc. O cafea, vă rog...

 Poliţistul s-a apropiat de mine şi mi-a spus:
- Aţi putea vă rog să ma însoţiţi la secţie?
- De ce, domnule poliţist? N-am făcut nimic, i-am răspuns.
- Ştiu, zice, dar mi-e frică noaptea singur în Ferentari.


 Doi poliţişti (unul mai bătrân, celălalt mai tânăr) stăteau ascunşi cu radarul, când văd venind, tare, un X6.
- Bă, ce tare vine asta, zise ăla mai bătrân.
- Cu cât vine? întreabă ăla mai tânăr.
- Cam cu 200 de euro!


Pe malul unui lac, un poliţist îi zice unei tinere:
- Domnişoară, aici este interzisă baia!
- Dar de ce nu mi-aţi spus asta înainte de a ma dezbrăca?
- Pentru că dezbrăcatul nu e interzis...



Un politist s-a dus intr-o zi la sectie cu un pinguin. Aici seful sau l-a intrebat:
-Ce faci cu pinguinul aici? Du-l imediat la Gradina Zoologica!!!
Dupa un timp, seful politistului a plecat de la sectie, iar pe drum s-a intalnit cu politistul care era cu pinguinul de mana.
-Ti-am spus sa-l duci la Gradina Zoologica!
-L-am dus, iar acum mergem la teatru.


Interviu de angajare la FBI:
- Candidatii trebuie sa treaca un test.
Li se da un pistol cu gloante oarbe (ei nu stiu ca-s oarbe ) si sunt trimisi in camera alaturata sa-si omoare
nevasta.
- Primul solicitant vine, ezita, pana la urma ia pistolul, intra in camera, dar pana la urma se razgandeste si
nu trage.
- Al doilea ia pistolul, intra in camera, trage un glonte si renunta.
Vine al treilea, ia pistolul, intra in camera.
Din camera se aud impuscaturi, dupa care troznete, tranteli, ma rog, zgomote de fond.
Dupa un sfert de ora iese asta triumfator si zice:
- Un cretin a pus gloante oarbe in pistol, a trebuit s-o omor cu scaunul !!!


 Doi indivizi dormeau pe o bancă în parc. Se apropie poliţistul comunitar:
- Ce faceţi aici?
- Păi eu nu am casă, nu am servici, aşa că dorm aici!
- Şi tu?
- La el, în vizită!


Poliţistul către şofer: Suflaţi în fiolă!
Şoferul: Nuuuuuu sufluuu...
Poliţistul: Suflaţi, că, dacă nu, suflu eu şi iese 2,5...

Un tractorist a rasturnat remorca cu lemne chiar in mijlocul strazii.
Un politist care era in preajma ii zice:
- Ce-ai facut, esti terminat, sa vezi ce-o sa-ti faca seful...
Tractoristul: - Pai stie...
Politistul: - De unde stie?
Tractoristul: - Pai... e sub lemne...


Politistul il opreste pe Ion in prima zi, ii da amenda, Ion plateste si-i zice politistului "Caldura mare, dom'politist."
A doua zi la fel, amenda, Ion plateste dupa care zice: "Caldura mare, dom'le politist".
A treia zi politistul il opreste iar pe Ion si-i zice
- Azi nu-ti mai dau amenda dar spune-mi si mie de ce tot spui "caldura mare" ?
Ion ii raspunde:
- Pai cum altfel sa-ti spun "arde-te-ar focu'" ?



No comments:

Post a Comment